Fitnesscentret har tilknyttet veluddannede instruktører, som gerne hjælper dig med træningsprogram og brug af centrets udstyr.

Sådan kommer du i gang
Tag kontakt med en instruktør for at få en tid til en gratis prøvetime, hvor du får lavet et træningsprogram.

Instruktør David Petersen 60 13 16 00

Instruktør Brian Kirkegård 41 56 29 20

Instruktør Vagn Jørgensen 40 24 02 38

Nøgle
Du får udleveret en personlig nøgle til centret, så du kan komme og gå som du ønsker.

Du får nøglen ved at indbetale depositum på 200 kr.

Formanden for fitness David står for udlevering af nøgle.

Nøgledepositum refunderes når denne afleveres, hvis du ikke ønsker at træne mere.

Centret er åbent alle ugens dage fra kl. 4:30 – kl. 22:00

Indmeldelse i motionscentret

Trin 1 - Opret Profil

Betingelser for medlemskab
Du skal melde dig ind i foreningen for at kunne deltage i de forskellige aktiviteter.

Hvis du en dag vil meldes ud af klubben, har du selv ansvaret for dette. Indtil du har meldt dig ud, trækkes kontingentet automatisk.

Udmeldelse foregår på siden her.

Profiloprettelse:

• OBS!! Når du trykker på Opret Profil og indtaster oplysninger på det nye medlem, skal du bruge det samme mobilnummer ved BÅDE telefon og mobil
  • Skriv venligst den e-mailadresse, som vi skal kontakte jer på ift. medlemstilbud, ændring af kortoplysninger mm.
  • Opretter du et medlem på vegne af dit barn, bedes du taste barnets navn og fødselsdato!
  • OBS!!! Barnet skal dog min. være 15 år for at måtte benytte fitnesscentret

Trin 2 - Vælg abonnement

Trin 3 - køb nøgle

Har du Spørgsmål eller problemer, så kontakt