Skydning er idrætten for hele familien – alle er velkomne.

Skytteafdelingen har geværer (Kal. 22), også til venstrehåndede, et luftgevær og en luftpistol til rådighed. Der skydes i forskellige klasser:

Børn (op til 13)

Junior (14-16)

voksen (16-??)

senior (61-??)

Åben klasse (14-??).

Den nederste aldersgrænse vil ligge på omkring 6-8 år.

Skydningen er inddelt i en indendørs – og en udendørssæson.

Udendørssæsonen foregår på vores skydebane i Trunderup på Gl. Nyborgvej 55A og er en 50-meter bane hvor vi skyder i perioden maj til udgangen af august, kun afbrudt af ferielukning i ugerne 29 og 30.

I vintersæsonen skyder vi i Kværndrup-hallen på Vængevej 2A i perioden september til medio april, og her er banen 15-meter, hvor der kan skydes med geværer (Kal. 22), luftgevær og luftpistol.

Vi er også på skydebanen i hallen ved torsdagsmotionen og ofte til Bevæg dig for sjov.

Både udendørs og indendørs skydes der på tirsdage fra kl. 18:30 – ca. 21:00.

PRISER:

Medlemskort koster 200,00 kr. for børn og junior og gælder for et år, altså både udendørs og indendørs.
Medlemskort koster 300,00 kr. for unge og voksne og gælder ligeledes for et år. Derudover kommer der ammunition.

For børn og junior 25,00 kr. pr. gang for 20 skud, inkl. skydeskiver

For unge og voksne 30,00 kr. pr. gang for 20 skud, inkl. skydeskiver.

Skytteafdelingen har op til denne sæson fået uddannet to skydeledere til at sørge for at skydningerne foregår korrekt efter reglerne

Indmeldelse – sæsonbetaling

Du skal have oprettet en profil i Kværndrup IF for at kunne tilmelde.

Har du ikke oprettet en profil, kan du gøre det her.

Når du har oprettet en profil, kan du tilmelde:

1. Du vælger det hold du eller dit barn skal tilmeldes til og trykker på holdet.
  2. Nu vises prisen og knappen “Tilmeld”
  3. Du trykker på Tilmeld og logger på!
  4. Taster dine kortoplysninger og trykker Godkend – tilmeldingen er registreret i systemet.